Browse the glossary using this index

Special | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z | ALL

1

1. Sisteme tarayıcıdan mı yoksa uygulamadan mı girmeliyim?

İster bilgisayar isterseniz akıllı telefon kullanıyor olun, sisteme tarayıcıdan girmelisiniz. Uygulamadan girişler henüz hizmete açık değil.


2

2. Sisteme tarayıcıdan nasıl gireceğim?

Kullandığınız tarayıcıda microsoft hesabınıza giriş yapmadıysanız https://myaccount.microsoft.com/ adresini açarak @ostimteknik.edu.tr uzantılı e-posta adresinizle Giriş yapın. Sonra aynı tarayıcının başka bir sayfasında  https://lmsclus.ostimteknik.edu.tr/ adresini çağırın. Açılan ana sayfanın sağ üst köşesindeki Giriş yap bağlantısını tıklayın. Gelen sayfada göreceğiniz Microsoft bağlantısını tıkladığınızda sisteme girmiş olacaksınız.  


3

3. Yoklama için QR kodu okuttuğumda hata mesajı alıyorum.

  • QR kod 60 saniyede bir değişmektedir. İnternet hızınıza bağlı olarak kodu geç okuttuğunuzda süre yetmiyor olabilir. Yeni kodu mümkün olduğunca erken okutmanız ya da daha hızlı bir internet bağlantısı kurmanız gerekir.
  • IPhone kullanıyorsanız telefonunuzun varsayılan tarayıcısını Chrom'a çevirmek ve LMSCLUS'a Chrom'dan girmek sorunu çözebilir.
  • Kodu okutmadan önce kullandığınız telefonda microsoft hesabınıza ostimteknik.edu.tr uzantılı e-posta adresinizle girmiş olmanız gerekir.
  • ostimteknik.edu.tr uzantılı e-posta adresi dışanda başka bir microsoft hesabınız varsa telefonunuzda o hesaba değil ostimteknik hesabına bağlanmış olduğunuzdan emin olunuz.
  • QR kod ile yoklamanızı işaretlemiş olduğunuz halde bunu yapamadığınızı düşünüyor olabilirsiniz. Dersi veren öğretim elemanına yoklamanızı kontrol etmesini rica ediniz.